söndag 20 september 2009

Hörde jag skål??!!

Tänkte börja med att berätta om gårkvällen...
Söta Susanna kom och hämtade mig vid 19.40. Köpte med oss lite blanddricka från Ica och iväg till Skogstorp.
Startade med en rom & cola, underbart! Slank ner rätt så fort, trots bra styrka. Sen följde den ena drinken efter den andra.
Ulle och Jelena kom förbi, och då vet vi ju alla vad det betyder: TEQUILA!!!!
"Helan gååår, och halvan åker radiobil. SKÅL!" Höll inte räkningen men helan gick nog rätt långt =)
Att ha riktiga tjejfester emellanåt, är fantastiskt kul! Synd att min vapendragare anki jobbade =(
Kvällen gick och det började närma sig att ta sig in till the Big City.
Tack till killen som har ett namn som jag just för tillfället (och säkerligen senare med) inte kommer ihåg namnet på...
Med 4 sångglada flickor, som kanske tagit en tequila för mycket (?!) i baksätet, tog vi sikte mot the BC. Sorry guys om vi gjorde er döva med våra tjejjiga glädjetjut i kurvorna och varje gång hastighetsmätaren översteg 50 km/h....haha, barnsligt roligt!
Blev avsläppta vid Harrys. Vinglandes, fnittriga och på strålande humör gick vi in...
-Hej Olof!
Han känner tydligen oss för bra, för han visste att det skulle sluta illa....och japp. Efter 2 minuter blev Ulle sjuk. Vi fixade hem henne med hjälp av världens snällaste okända tjej. Tack till dig!
Tappade bort vapendragare nr 2, och även min jacka....
Hittade den igen, och hittade även vapendragare nr 2. Min väska försvann en sisådär 10 ggr, och det gjorde även vapendragare nr 2.... Eller var det jag???

Träffade även på en herr K som fick sig en redig utskällning. Tog kanske i lite väl mycket, men vafan!

Natten började bli morgon och det var dags att gå hem. Var hemma vid 04.45. Vad hände? Hur gick det till???
Var iallafall mycket nöjd med kvällen!

11.10 slog jag upp ögonen. Ovanligt sent, brukar vakna oförskämt tidigt på söndagar annars.
Gick ner en trappa till brollan och käkade upp pizzan som han köpt med sig från gårdagen. Mums!
Tog en sväng till Ica, var sjukt törstig! Segt. Hem o slappa.
Blev sådär riktigt uttråkad, så i brist på annat så tog jag tag i Rickards jätte disk! Och datorhörnan....och hallen....och lite överallt. Fast jag fuskade en hel del!

Johanna kom o tjöta en stund. Hon älskar verkligen cheeseburgare! =) Helt galet!

Blev aphungrig och sjukt sugen på tonfisksallad!
Vid 19.00 stack jag och brollan till Ica. Tonfisk, here we come!

Det smakade såååå jäkla bra i min hungriga mage!

Nu blir det bara att fortsätta slappa, och kanske kommer jag på något mer från gårkvällen... finns ju en del luckor... så om någon har något att kommentera så varsågoda! =)

I morgon är det måndag. Jag äääälskar måndagar! Iallafall de måndagar som jag är ledig =)
Har inget för mig imorgon vid 12.30.... tänkte bara ifall någon får för sig att bjuda på lunch...eller så. =)

Ha det gott (som vi säger i Falkenberg)

// kajsa

1 kommentar:

  1. Synd jag inte läste tidigare :( Jag lovar att bjuda på lunch nästa gång när du är leedig . Cheeeesburgare ? :)haha /johanna

    SvaraRadera